4 7 8 solunum tekniği neden bu etkili ve ise yarıyor



The Thirty yazarlarından Alina Gonzalez, sağlık uzmanı aracılığyla 4-7-8 nefes tekniğini anlattı ve kayda değer sonuçlar elde etti. Gonzalez’e göre, sayıların kombinasyonlarının beyinde kalp atışını yavaşlatan ve birinin uykuya dalmasına yardımcı olan kimyasal bir etkisi var. Sağlık pratisyeni Gonzales’e bu yöntemin işe yaradığını söyledi ve bu tam olarak Gonzales’de de oldu. Bu çılgıncaydı. Gonzales “Bu numara testini tüm inançsızlığımla yapmak için sabırsızlandım ve ertesi sabah uyandığımda 4-7-8 setinin son setini bitirdiğimi bile hatırlayamadım çünkü bu test beni tamamıyla saf dışı bıraktı” diye bağırdı. DENEDİM VE UYKUSUZLUĞUMU İYİLEŞTİRDİM Testi deneyen başka bir uygulayıcı “ Dün gece ilk sefer için kısa bir test yaptım. Sonuç olarak hemen uyuyakaldım. Genelde yaptığım gibi gecenin ortasında uyandığımda, tekniği tekrar yaptım ve uykuya daldım,gecenin başlangıcındaki gibi olmadı, ama çabucak uykuya daldım” diyor.

Tarih,Tarihi Olaylar,İlginç Bilgiler, Faydalı Bilgiler, bayramcigerli.blogspot.com,Bilmeniz Gerekenler, Bayram Cigerli,


Previous
Next Post »
Thanks for your comment