Emre Kirbiyik neden Amerika'ya gitti ve kaç defa girişimcilik faaliyetinde bulundu



"Amerika’ya ne amaçla gittiniz? Hem çalışıp İngilizcemi geliştirmek hem de çevremi genişletmek amacıyla gittim. Bunların hepsi iyi gitti ve üstüne 2. senemde bir iş buldum. Tamamen offline çalışan ve dijitalleşmek isteyen bir catering şirketine -ki bilgisayarları bile yoktu- bu dijitalleşmeyi gerçekleştirmek üzere girdim. İlk 1 senede oraya başarılı bir ağ altyapısı kurdum ve senenin sonunda patron “Bir satışçı geldi, bir düğün sitesi bizden reklam istiyor, ama bu işi biz neden kendimiz yapmıyoruz, yapabilir miyiz?” dedi, “Yaparız” dedim. Türkiye’den bir programcı buldum ve bir düğün sitesi kurduk beraber. Toplamda 13 sene olmak üzere 7 sene Amerika’da, 6 senede Türkiye’den ve gidip gelerek çalıştım. 2007 yılında ise Türkiye’de Dügün.com’u kurdum. Yurtdışından gelen maaşım ve Türkiye’de de birkaç girişimim vardı, oralara danışmanlık yaparak hem kendimi döndürdüm hem de Düğün.com’u kurdum. Fakat buraya gelinceye kadar Amerika’da kaldığım sürede ve bu noktaya gelene kadar bir sürü girişimim daha oldu. Şu ana kadar 32 girişimim olmuş. Dugun.com 28.’ydi. Daha önce global deneyimlerim de oldu, bir çöpçatanlık sitesi kurduk tüm dünyadan 200.000’in üzerinde kullanıcımız vardı, gene Amerika’da bir web tasarım şirketi kurdum 35-40 tane çok iyi müşterimiz oldu, Türkiye’de gelir gelmez hostel açtım, sonra ikinciyi üçüncüyü açtım, kafeler var, bar var, baya seviyorum işin içinde olmayı" 


Article, bayramcigerli.blogspot.com,News,Haberler,Başarı Hikayeleri, Girisimcilik,Girişimcilik Hikayeleri,

Previous
Next Post »
Thanks for your comment