ON THE AİR

Aralık ayında Garanti Bankasının Facebook Sayfası üzerinden düzenlediği bir çekiliş vardı. Garanti Yılbaşı Ağacı çekilişi. Ben de şansımı denemeye karar vermiştim. 

Çekiliş sonucunda İnternet Mikrofonu kazanmıştım. Aradan zaman geçince unuttum açıkçası. Bu sabah kapımızı çalan kargonun getirdiği küçük paketi görünce aklıma geldi.

Nihayetinde mikrofon elime ulaştı ve açıkça söylemek gerekirse çok beğendim. Radyocuların yada eski türk filmlerinde şarkıcıların kullandıkları mikrofonlara benziyor :)  Hemen test ettim. Ayrıca mini hoparlör olarak da kullanılan bir mikrofon. Tek negatif özelliği pille çalışması. Pillerini takınca üst tarafta yazan ON THE AİR yazısında ışık yandı. Çok hoşuma gitti.





NOT: Şimdi bu benim sevgililer günü hediyem mi oldu şimdi :D euehuehuhe 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment