Halvete Girilecek Oppalar ^^

Ortada dolaşan, milletin hayallerini süsleyen yakuşuklu opplardan harem düşüncesi bana da LaFea tarafından paslandı :D Eeee madem böylesine iç açıcı, ağız sulandıran ve hayal gücünü zorlayan bir mim var karşımda yazmamak olmazdı.


1. Park Si Hoo

Kendisini The Princess Man dizisinde keşfedip haremime ekledim. Kesinlikle gözden kaçmayacak ve takibine devam edilecek bir oyuncu. 



2. Song Seung Heon


Nam-ı diğer Honey Honey kesinlikle ama kesinlikle unutulmaması gereken oppalardan birisi. Haremin olmazsa olmazı bence. Hele My Princess dizisinde cömertçe sergilediği, adeta fan servis yaptığı vücuduyla haremin gözdelerinden birisi :)



3. Alexander Skarsgård

Bu sarışın devi True Blood dizisinde izledim ve hayran kaldım. Canlandırdığı Eric Nortman karakterine şaheser gibi can veren başarılı bir aktör. Viking genlerine, şahane mavi gözlerine ve iki metre boyuna hayran olmamak elde değil. 




4. Kang Ji Hwan

Kang Ji Hwan'ı önce Hong Gil-Dong dizisinde gördüm ve beğendim. Ama listeye girmesini sağlayan Lie To Me dizisindeki güzel performansıdır. Ses tonu biraz sinir bozucu olsa da harika bir gülümsemeye sahip olduğu inkar edilemez.



5. Bi Rain

Sebebe gerek yok. Ama düşündüm ki ben Rain'in sadece Full House dizisini izlemişim :D Başarılı bir şarkıcı ve yetenekli bir iş adamı. Yeteneklerini sonuna kadar kullanmaktan ve elinde olanları paylaşmaktan yada sergilemekten çekinmiyor :D



6. Justin Hartley

Smallville dizisinde karşımıza Oliver Queen yani Green Arrow olarak çıkan oyuncu hem yakışıklı yüzünü hemde güzel vücudunu dizide bol bol sergiliyor. Dizide beyaz atlı prens yada beyaz oklu prens :D edalarıyla dolaşan başarılı aktörü beğenmemek elde değil. 



7. Joe Manganiello


True Blood dizisinde kurt adam Alcide olarak karşımıza çıkan bu şahane adama hayran olmamak ne mümkün. Kendisi beyaz atlı prens kategorisine Beyaz Kurt olarak teşrif ediyor :)




8. Cha Seung Won

Greatest Love ve City Hall dizilerinde izleyip oyunculuğuna hayran olunası kişidir. 40 yaşındaki oyuncu ilerleyen yıllara meydan okuyarak dizilerin ve filmlerin başrollerini almaya devam ediyor. Seviyoruz kendisini :)




9. Lee Seo Jin


İlk izlediğim kore dizilerinden Lovers'ın mafya babası rolüyle karşıma çıktı. 2006 yapımı bir dizi olmasına rağmen 'gerçek' öpüşme sahneleri içermesi diziyi öne çıkaran özelliklerinden birisiydi. Aynı dizideki patlak gözlü salak kızla uzun süren beraberliği olduğunu öğrenince soğumuştum kendisinden. Ama doğru yolu bulmuş ve o kızdan ayrılmış. Yaşı 40 olan aktör göreni çarpan gamzeleri, etkileyici vücudu ve oyunculuğuyla haremde yerini garantiledi.



Veee işte final...
Tahmin edenler yanılmadı...
Haremin son sırasında Gong Yoo yer alıyor :)


Aslında son anda listeye girmeyi başaran 'cezalı' harem üyelerinden birisi. Askerden geleli iki yıl oldu hayranlarına sadaka verir gibi iki tanecik film çekti :( Dizi istiyoruz dizi... Kendisi İspanya senin Japonya benim gezerken biz buralarda hasretten kıvranıyoruz. Gong Yoo yeni dizi çekene kadar cezalı euehuehue



Bu harem yazısı çok yordu beni. Sebebi fotoğraf seçme derdi :D Çok zor beğenen biriyim napıyıımmm =) Neyse bir mimin daha sonuna geldim. Sanırım bu mimi blogrolumdaki tüm arkadaşlar yazdı. Bu yüzden tekrar paslamaya gerek yok. Ama illa ben de yazmak isterim diyen varsa üzerine alınıp yazabilir ;)
Previous
Next Post »
Thanks for your comment