Coca-Cola Kırmızı Kasa Kulaklığım ♪♫♪♫

Coca-Cola'nın ne zaman başlattığını hatırlamadığım ama Aralık sonunda biteceğini bildiğim, bir kapak şifre kampanyası vardı. İçtiğiniz Coca-Cola'ların kapak altı şifrelerini https://www.coca-colakirmizikasa.com/ adresine üye olarak kaydediyorsunuz. Belli bir puana ulaşınca da verilen hediyeleri alma hakkınız oluyor. 

Ailem ve ben Coca-Cola fazla tüketmiyoruz. Ama bu hediyelerden mahrum olacağım anlamına gelmez tabi. Amcalar, yengeler, ablam ve arkadaşlar bana şifreler topladılar. Bende Yaklaşık 50 puan kadar topladım. Almak istediklerimin puanları çok yüksekti. Ben de bu yüzden puanımın yettiği Coca-Cola kırmızısı kulak içi kulaklığı seçtim. (45 Puan)

Hediyemi geçen hafta seçmiştim. Ve kargom bugün elime ulaştı. Gerçekten çok şık ve güzel. Hemen takıp denedim. Ses kalitesi çok harika. Çok beğendim ben :) 




Previous
Next Post »
Thanks for your comment