Biraz 'ACI' ama sohbeti hep 'TATLI' bir gün !!!

Bugün bloger arkadaşlarımla buluşup bir ramen şenliği yapalım dedik.Uzun zamandır (şaka şaka en azından bir ay olmuştur) ramen yememiştim. Blog arkadaşlarımın da tatlı sohbetini çok özlemiştim. Yani kısacası ramen bir araçtı 'amaç' kesinlikle değil. Siz bakmayın benim kendimden geçerek yediğime. Seviyorum ben ondan yoksa bugün konuştuklarımız, güldüklerimiz, paylaştıklarımızın tadını hiçbir şey de bulamam ben.

Peki kimler vardı derseniz eğer, bu eğlenceli günde LaFea, Arwen, Akira, Hayal, Masalevi ve kardeşi vardı. Diğer bloger arkadaşlarımız da geleceklerdi ama planlar çakışınca ve olmadık şeyler ortaya çıkınca bize katılamadılar. Olsun bir daha ki sefere diyorum. ;) Saat iki de buluştuk ve yaklaşık saat yediye kadar beraberdik. Eee ne yaptınız o kadar saat diyorsanız; valla hep blogdaşlarımızın dedikodusunu yaptık. Bugün kulakları çınlayan yada kızaran varsa bilin ki sorumluları biziz euheuheuhe

Bu güzel günden de aşağıda ki hesap fişi hatıra kaldı. Toplam 108 TL hesap ödedik 7 kişi. Bu paraya başka bir restoranda da doyardık ama bizim gönlümüzde yatan aslan başka :)


Previous
Next Post »
Thanks for your comment