Rafet El Roman - Seni Seviyorum

Rafet El Roman - Seni Seviyorum

Sen bilemezsin!
Ne çektiriyor yokluğun bana sevgilim
Bitmez sorular, uzar geceler
O düşünceler, üzüntüler

Sen, gençliğimin büyük parçası
Sen, gençliğimin anlamı
Biz neler neler yaşadık beraber
Kalın bir roman kitap gibi

Sen gittiğin an, çaresiz kalır
Aklım karışır, rahat edemem.
Moralim bozulur, canım sıkılır
Sen bilemezsin! Daha neler...

Bak ne diyorum, gizlemiyorum,
Sensiz yaşamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin
Seni seviyorum, seviyorum...  

Sensiz yaşayamam, sensiz hiç olamam,
Sensiz yaşamak zor geliyor bana.
Her an içimdesin, her an kalbimdesin
Seni seviyorum, seviyorum ve o an gelir de
İşte o an ben yaşayamam!

Hangi yönünü çok seviyorum
Biliyor musun sevgilim?
Biraz içince, başın dönünce
Anlatınca bana o halini
 
Sonra dalınca, derin bakışınca
Gözlerindeki o sevinç
Bana sarılınca, sonra sorunca
Ne kadar seni sevdiğimi

Sen gittiğin an biter cesaretim
Uzar hedeflerim, hayallerim
Bitmez sorular, dinmez kederim
O düşünceler, üzüntüler 
 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment