Garnier Nem Dengesi: Karmadan Yağlıya Olan Ciltler

Uzun zamandır bu kremin yazısını yazmak istiyordum ama araya giren işler sebebiyle bugüne erteledim. Biraz da erteleme sebebim kremi kullanmadan yazılan 'denedim' yazılarından nefret etmem. 1-2 denemede bir kozmetik ürünü için olmuş-olmamış demenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Gerçekten kullandıktan ve deneyimledikten sonra yazılan yazılar gerçekten okuyucuya daha objektif ve gerçekçi bir düşünce aktaracaktır.



İşte ben de bu harika kremle taaa 2013 Ekim ayında Gratis'te yapılan bayram indirimiyle tanışmıştım. Yazısını da hevesle yazmıştım. (*) O gün bugündür kremi hala kullanıyorum. Tabii ki o aldığım kutu değil :D Şimdi ikinci kutum bitmek üzere ve ben çoktan üçüncü kutuyu yedekledim bile ^^



Kremin dokusu böyle hafif yoğun ama kremsi bir dokuda. Rengi bizim buz yeşili dediğimiz bir tonda. Uygulaması ve emilimi son derece başarılı. Yaklaşık bir dakika içinde cilt tarafından tamamen emiliyor. Biraz yoğun ama çok hoş bir kokusu var kremin. Kokulu kremlerden hoşlanmayanları biraz rahatsız edebilir. Ama ben çok hoşlanıyorum kokusundan. Böyle ferahlatan, iç açıcı bir kokusu var bence :)

Kremi anlatmaya devam etmeden bir de kendi cilt tipimden bahsetmem daha doğru olur sanırım. Cildim karmadan yağlıya ve hatta özellikle de stresli ve ayın özel günlerinden yağlı diyeceğimiz bir tip sergiliyor. Hatta bu yağlanma bazı günler öyle yoğun oluyor ki yüzüme kağıt peçete koyduğumda izi çıkıyor :/ Ama bu kremi kullanmaya başladıktan sonra ki -artık her sabah ve her akşam uyguluyorum- cildim inanılmaz rahatladı. Aşırı yağlanmanın %90 oranında önüne geçtim. Sabah işe gitmeden sürdüğümde (yani sabah 8:30'da) akşam saatlerine kadar (bu da 17:30 civarları) gayet başarılı bir şekilde cildimi dengeliyor. 

Ama akşam saatlerinden sonra günün yoğunluğu ve stresi ile özellikle burun ve T bölgemde hafiften yağlanma oluyor. Bunu da hafif bir pudralama ile aşabiliyorum ^^ 



Krem kutusunun üzerinde yazdıklarını kullanıcısına tamamen veriyor. Vaat ettiği tüm -yapacaklarım- iddiaları gerçekten de oluyor. Kremi kullandığım bunca süredir ki (Ekim 2013-Haziran 2014) 8 aylık bir süre oluyor bu cildim eskisine oranla çok daha düzgün. Yağlanma konusunda yaşadığım sıkıntıyı büyük oranda atlattım ve gün içinde bu durum çok rahatlamamı sağladı. Dahası kremi makyaj bazı olarak kullanarak da fondotenimle yaşadığım parlama sorununa da çözüm buldum ^^ Nemlendirme özelliği sayesinde de karma etkisiyle kuruyan diğer bölgelerde yaşadığım pul pul kuruma sorunu da tamamen ortadan kalktı. 



Yine kutunun üzerine baktığımızda 'Paraben İçermez' yazısı dikkatimizi çekiyor. İtiraf ediyorum ürünü rafta ilk incelemeye başladığımda önce vaat ettiklerine sonra da içindekiler kısmına baktım. Kutunun üzerindeki bu ibare de açıkçası ürünü sepete giden yola başarıyla çıkardı :D İçindekiler kısmında elbette kozmetik dünyasınca 'tüüü zararlı' denilen içeriklerden vardır ama ben açıkçası içerikleri çookk derinlemesine inceleme taraftarı değilim :)



Ürün ambalajını incelediğimde ambalajı açıldıktan sonra 12 ay içerisinde 'mutlaka' kullanılması gerektiğini işaret eden 12M işaretini görüyoruz. Geri dönüşüm simgeleri doğa ile uyumu konusunda da bize bilgi veriyor. Gerçi gördüğünüz gibi Garnier Skin Naturals serisi 'Doğaya Saygı' felsefesi çerçevesinde ellerinden geldikçe bu konuya hassasiyetle yaklaşıyor ;)

Ben Garnier Nem Dengesi: Karmadan Yağlıya Olan Cilt Tipi için olan bu kremi fiyat performans dengesinde fazlasıyla başarılı buldum. Kesinlikle şans verilmesi gereken çok başarılı bir krem. Kullandığım bu süreç içerisinde ürün 'asla' cildimde sivilcelenme yapmadı. Çünkü zaten cilt tipimin ihtiyaç duyduğu dengeleyici bir kremdi. O yüzden siz siz olun cildinizi iyi analiz edin yada ettirip öyle kozmetik kullanmaya çalışın. Sonuçlarını gördüğünüzde şaşırmamak elde değil. Hatalı ürün seçimi ciltte birçok soruna yol açıyor kızarıklık-sivilcelenme gibi.. O yüzden diyeceğim o dur ki: Cildiniz sizin en büyük eseriniz.. Ona ne kadar özen gösterip bakımını yaparsanız ilerleyen yıllarda etkisini göreceksiniz ;)


Sevgiler
Previous
Next Post »
Thanks for your comment