Son Tweet Aşkınaaaa ^^

Sevgili arkadaşım Lafea geçtiğimiz hafta başımın etini yiyip yiyip bir fikir bulmam için beni kışkırtıyordu. Tam bu konunun üzerine de  20 Mart gecesi twitter çeşitli bahanelerle Türkiye'de erişime yasaklanınca bize de eğlence çıktı :D :D Ehemm yani konu :)

Diyeceğimiz o ki eğer ki gün gelir de bir gün tüm sosyal mecralar kapatılırsa yada internetin fişi hepten çekilirse son sözünüz ne olacaktır merakımız :)

Lafea şu yazısında gösterişli!!! Gong Yoo fotosu koyarak okuyucunun gözünü gönlünü bayramlara çevirmiş :D Ben de kendi sosyal hesaplarım da son sözlerimi-son resimlerimi ne olur du acaba diyerek sizlerle paylaşıyorum canlarr ^^

Twitterin sözde kapatıldığını öğrendiğimde hemen o gece veda twiti atmıştım aslında ben kendime göre hehe



Ama tabii ki hemen mızıkçılık yapıp bu sayılmaz yaaa... hazırlıksızdım öylesine oluverdi deyim son twitimi yazıyorum.. Hazır mıyızz ???

Son TwittimEmpati yapmayı severim. Bana aşık olanların yerine geçip, kendime bakıyorum da; gerçekten doğru bir tercih yapmışlar.


Son Facebook Mesajım: "Bir insanın hiçbir şeyi olmasa da, rahat bir vicdanı varsa; bu ona bir ömür boyu yeter." (Arda Erel)


Son Tumblr Postum: Sevgide teferruat, şart, şurt, sebep, engel aramayın ;)


Vee benim sosyal medyaya veda mesajlarım böyle olurdu.. Gördüğünüz gibi yine kendimi sevmişim en çok :D :D Peki bu mimi kime göndermek lazım gelir şimdi ^^ 

Mydestiny ve Nabrut canım sizleri seçtim.. Bir güzel mimledim :) Kazanız mübarek olsun hehe

Mydestiny son sözünü söylemiş: TIK TIK

Nabrut canım da The End diyerek noktalamış^^  TIKTIK


♥ Sevgiler ♥
Previous
Next Post »
Thanks for your comment