Song Seung Heon'un Türk Hayranlarına Selamı Var!!!

Aslında bloguma yazı yazmaya uzun bir ara vermiştim. Ama bugün öyle güzel bir gelişme oldu ki parmaklarımın tozunu attırmam gerek diye düşündüm. Koreli aktörlerden sevip beğendiğim Song Seung Heon resmi facebook sayfalarında (Offical SSH ve geçtiğimiz ay açılan Honey Side) hayranları için çeşitli etkinlikler düzenliyor. İşte seçilen kişiye özel post, seçilen kişiye özel yemek vs. İşte yine böyle bir etkinlik düzenlendi 9 Mayıs tarihinde.



Resimde de gördüğünüz gibi etkinlik fanlar ne isterse aralarından seçilecek olan SSH tarafından sayfasında postlanacaktı. Bende biraz düşündüm taşındım ve olmayan iğrenç ingilizcemle şu mesajı gönderdim. 


Etkinlik sonucu bugün açıklandı. Annemin rahatsızlığını biliyorsunuz. Biz de dünden beri acildeydik bazı ilaç tedavileri uygulandı anneme. Sabah telefonumdan facebook hesabıma bir baktım ki ne göreyim :) Az daha çığlık atacaktım. Çok çok çok mutlu oldum. Ben çok mutlu oldum. Song Seung Heon beni çok mutlu etti. Öyle mutlu oldum ki bu haberi sizlerle de paylaşmam gerek diye düşündüm. Honey'imin size selamı var!!! ehehehehe


'Sizi Seviyorum' daki -v- harfi nereye gitti hiçbir fikrim yok. Önemli olan tek şey SSH Türkiye'deki hayranlarına sevgilerini gönderdi, değer gösterdi. İki kişinin mesajı seçilmiş. Fotoğrafta el işaretinin yanında sayılar var. Bir anlama geliyor sanırım. Benimki birinci olmuş :))

Sevgiler.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment