İndomie Paket Noodle Çok Leziz

Mart ayında yazdığım İndomie Noodles ~ Ramen Aşkına =) yazımda ramen aşkımdan ve keşfettiğim yeni markadan bahsetmiştim. Carrefourlarda kutu olanları 1.75 TL iken pakette satılanları 0.75 TL gibi bir fiyata satılıyor. Lezzet farkı var mı derseniz kesinlikle evet derim. Paket olanları almanızı şiddetle tavsiye ederim ayrıca. Kutuda olanlarında bulunan yapay tat pakette olmuyor.

Rameni ne kadar sevdiğimi bilmeyen yok artık. Bugün günlerden yine ramen günüydü benim için. Canım çok isteyince ablamla beraber iki paket yapmaya karar verdik. Üşenmedim sizler için bir de görüntüledim ;)

Paketi açıyoruz. Karşımıza noodle ve üç çeşit sos karşımıza çıkıyor.



İki paket pişirdiğimiz için dört su bardağı suyu kaynattık ve sosları ekledik.



Paketten çıkan ramenleri kaynayan soslu suyumuza atıyoruz. Arzu ederseniz ramenleri ikiye kırabilirsiniz.



Ramenleri isterseniz paket üzerindeki tarife göre (5-6 dk) yada iyi pişmiş istiyorsanız 8-9 dk pişirebilirsiniz.



Bir de ufak bir video çektim. Çok hoşuma gitti =))




Piştikten sonra size de afiyetle yemek düşüyor. Yanına da hafif acılı turşu şahane gidiyor benden söylemesi =)

Previous
Next Post »
Thanks for your comment