Minikprof'un gerçek Minikliği :)

Bugün annemle fotoğraf albümlerine bakarken erkek çocuğu kılıklı şu fotoğrafımı gördüm :D Sanırım 5-6 yaşlarındayım. Sene 1988-1990 arası büyük ihtimalle. Henüz okula gitmiyorum. Silivri'de rahmetli ananemin bahçesindeyiz. Annem, annanem ve kolları boynuma dolalı ablamla beraber çekilmiş fotoğraf.

Ama cidden bakar mısınız erkek çocuğu gibi çıkmamış mıyım? :) Eller ne öyle asker gibi yanlarda :D Saçlar zaten Allaha emanet :)



Aşağıdaki fotoğraflarda okula başladıktan sonra çekilmiş. Sağdaki ilkokul 1.sınıfa başladığımda çekildi. 'Okula Başladım' fotoğrafı. O kadar ufaktım ki fotoğrafın çekileceği tabureye çıkamamıştım :) Soldaki de ilkokul 2.sınıfta çekildi. Şu yaşıma geldim tek beğendiğim saç modelim bu fotoğraftadır. Hala baktıkça çok beğenirim :) 




Sizin de böyle işkence çektiren fotoğraflarınız var mı? Ben de daha beterleri de var da, insan içine çıkabilenler bunlar euheuehue Benimle yüz yüze tanışan, tanıyanlara soralım bir de; sizce değişmiş miyim? 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment