Gong Yoo Kokulu Sözler #1




Epeydir bana Gong Yoo' u hatırlatan sözleri hem bir kenara yazıyordum hemde twitterde paylaşıyordum. Bunları bir yazı dizisi yapmaya karar verdim. Biriktikçe burada yazacağım. Bazılarını kimler söylemiş not etmişim bazılarını unutmuşum :) Eee olcek o kadar :)  Bu sözler bana sevdiceğim Gong Yoo'mu hatırlatıyor. Sizde bu sözleri kendi aşkınıza ithaf edebilirsiniz. Nihayetinde; Ey Aşk Sen Nelere Kadirsin ♥
***


Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorarsa saat kaç diye.. Cevabım hep aynı; O"na doğru . [Cemal Süreya]


***


Dediler ki; Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki; Gönülden giren gözden ırak olsa ne olur. [Mevlâna Celâleddin-i Rûmî ]


***


Dünyanın neresinde olursan ol, bulunduğun yerde değil düşündüğüm yerdesin . [J. Christpohe]


***


Elimden gelen bir şey yoktu, kalbimden geleni yaptım ben de; Sevdim işte, o kadar.


***


Özledim.. Söyleyeceklerim bu kadar, kısa ve derin.


***


Sevmek 'seviyorum' demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir . [C. Yücel]


***


Aşk bazen; Asla sahip olamayacağın birini sevmektir.


***


'Gerçekten' seviyorsan, mesafeler anlamını yitirir! Ne bakabilirsin gözlerine ne de dokunabilirsin; ama hep hissedersin. [C. Dündar]


***


Dikkatli bak, Büyük aşklar ya sonsuzdur yada onsuz. [C. Palahniuk]


***


Başka bir sebebe ihtiyacım yok. Seviyorum o kadar.


***


Senin unutamadığın, daima senden uzakta olandır.


***


Ne zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak olmak.


***


Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik.Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde; ya da biri eksik .[Can Yücel]


***


Aşk gülmekten çok ağlamayı, yaşamaktan çok ölmeyi ister. Ve aşk öyle haindir ki, nerede imkansız varsa gider onu sever. [Özdemir Asaf]


***


İnsan geride bıraktıklarını özler, elinin altındakilerden sıkılır, ulaşamadıklarına tutulur.. ve ulaşılmaz olan hep aşk olur! [Robın Sharma]


***


Previous
Next Post »
Thanks for your comment