Yüreğimde Ankara Rüzgarları... ^_^ (21.12.2010)

Uzaklardan çok uzaklardan bir sevenim var benim... Herkescikler duysun, herkesler kıskansın... Canım arkadaşım mavi doğum günüm için (aynı şeyi geçen senede yapmıştı) taaa Ankara'lardan bana bir hediye paketi gönderdi. Ne kadar mutlu olduğumu, ne kadar sevindiğimi, sevinçten havalara uçtuğumu anlatamam. Yaşamanız lazım... (Kasım kasım kasılan nefertiti)

Herbiri birbirinden anlamlı harika hediyeler gönderdi bana. Telefonda da biraz yakındı canımcım. Bu bizleri Ankara'ya belki 2313545 davet edişi. Ama dediğim gibi canım şartlarımız müsait olduğunda tez zamanda soluğu Ankara'da alacağız. Sözümüz söz... ;)

Hediyelerimi açıkça itiraf etmem gerekirse benim kadar seven birileri daha vardı. Kuzenimin bebişleri özellikle konuşan ayıcığı benden daha çok sevdi. Hele 2 yaşında olan Asya'mız 'I Love You' diyen ayıcığa resmen bayıldı. Eline ilk aldığındaki şaşkınlık anını maalesef fotoğraflayamadım :D







Ayıcıklı magnetime bayıldım. Hediyelerimin geldiği akşam, magnetin yalnız olduğu fotoğrafın solunda görünen minik şahsiyet, 2. fotoğrafta görünen pasta resmini yapıp bana getirmiş :) :) :)  Ufacık kollarıyla sımsıkı sarıldı teyzesine :)  Eeee tabiii yerini aldı baş köşede. mavi'min gönderdiği magnete tutturuldu :)

Keşanı çok aradım ama bulamadım. Annem nereye koyduğunu hatırlayamadı :) Geç yazdığım yazı için ne kadar özür dilesem az kalır. O güzel yanaklarından kocaman kocaman öpüyorum. Uzuuun uzuuunn seneler, uzakta olsak yakın da dostluğumuzun baki kalmasını diliyorum. Kendini yalnız hissedersen, yada artık yılmış yüreğindeki bize her zaman güvenebilirsin. Seviliyorsun canım :)
Previous
Next Post »
Thanks for your comment