Yenilesi Ojeler :)))



Canım dostum LaFea'nın ameliyatından önce Cevahir Alışveriş merkezinde buluşup favori mekanımız olan Sofia'da İtalyan makarnası yedik. Çooook lezizdi doğrusu. Dertleştik, paylaştık ve son dedikoduları anlattık :) Bir süre önce Kızsal blogunda hediye dağıtacağını duyuran sevgili arkadaşımın başının etini yiyiyordum itiraf ediyorum. :D Hani bana hediye diye... :) Buluşmamızda benim hatun kapmış birbirinden şeker ojeleri almış getirmiş bana. Öyle güzel renkleri var ki kapaklarını açıp içesim geliyor :D Ojelere bayıldığımı bir kez daha buradan söylemek istiyorum. Aslında söylememe de gerek yok sanırım. Hiç bir güç bana yukarıdaki oje çekimlerini yaptıramazdı. Dostluk+Yenilesi Ojeler işte itici güç diye ben buna derim :)

Eeee hediye dedin nerede peki diyorsan ilk çıkış BURADAN ;)
Previous
Next Post »
Thanks for your comment