Rüzgar Gibi Geçti…


Hayır hayır... Bu kesinlikle bu film yorumu değil. Geçtiğimiz hafta sonunun berbat geçmesini sağlayan AÖF (Açık Öğretim Fakültesi) Ara Sınavını başarıyla atlatmış bulunuyorum. Değil çalışmak kitaplarımın kapağını bile kaldırmadım. (Mavi ablacım sen sakın beni örnek alma :D )  İşte bu sebeple bana sınavımın nasıl geçtiğini soran herkese aynı cevabı veriyorum. Diyalog aynen şu şekilde gerçekleşiyor:

Diyalogdaki kişiler;

Miss_Nefertiti (Sınavdan Kanter İçinde Çıkan Sıcaktan Bunalmış İnsan yani kısaca SKİÇSBİ :D )

Annem (Sınava Giden Kızını Gözü Yolda Bekleyen Anne yani kısaca SGKGYBA)
  • SKİÇSBİ: Offff yaaa bu da bittii nihayet... (İçinde ders kitapları bulunan poşet bir daha bulunmamak üzere evin ücra köşelerine fırlatılır)
  • SGKGYBA:  Aaaa... Geldin mi kızım. Nasıl geçti sınav? Kolay mıydı? Kolay buldun mu okulu? (Şeklinde sorular zinciri devam eder)
  • SKİÇSBİ: Evet geldim. Sınav mı? Rüzgar Gibi Geçti.
  • SGKGYBA:  ?!????!!!%&%½????
  • SKİÇSBİ: Yani sınav o kadar çabuk geçtiki soruları bile okuyamadım :D  :D  :D  (Yaptığı espirikten sonra kikirdeyen SKİÇSBİ annenin ters bakışlarına maruz kalmak suretiyle sorulara gerçekçi cevaplar mırıldanır)
Evetttt bu sınavıda atlatmış olarak şimdi önümüzdeki sınavlara bakacağız. :P  Şaka bir yana bu boş hayatta şu yaşta sınav stresi çekilmiyor yaaa. Hele sınavların hafta sonunu öldürmesi. Tamamen insanoğluna yapılan en büyük işkencelerden bence. Ne olurdu ki hafta içi yapsalar şu sınavı bizde işe gitmekten kurtulsak :D

Lafı burada sona bağlarken benim gibi sınav mağdurları varsa hepinize geçmiş olsun canlar. Kalın sağlıcakla ;)
Previous
Next Post »
Thanks for your comment