Masmavi Hediyeler :)

Şu fani hayatımda hiç bir şey için kimseye bir borcum yoksa da Gong Yoo aşkım sana çok büyük bir borcum var. Senin aşkına çıktığım bu yolda kazandıklarıma inan değer biçemem. Sayende çok ama çok değerli bir insanı tanıdım. Sana göndermek için hazırladığımız mektup projemize Ankara'dan katılan hatta yetinmeyip birde Anıtkabir'de video hazırlayan çok çok değerli Mavi ile tanıştım.

Geçmişimiz bu kadar sanmayın sakın. Bu şeker mi şeker, özü sözü bir şahsiyet mektubumu gönderdim 'Hadi Size Eyvallah' diyenlerden değil. Ankara'da yaşasada kendisi bizi asla unutmadı. Biz belkide Gong Yoo muza hiç ulaşamayacağız ama kazandıklarımız kaybettiklerimizden çok çok fazla. Değerli dostum Lafea 'nın da dediği gibi  "Gong Yoo Bahane Arkadaşlık Şahane"

İşte bahsettiğim gibi yukarıda özü sözü bir dediğim şu şeker insan arkamdan düzenbazlıklar yapıp (bunda ablamında payı var) Ankara'lardan bana hediye gönderme planlar yapmış -yapmışlar-. Yüreği kocaman güzel insan sözüm sana iyi dinle bak;

Bu İstanbul'da yaşayan minimini küçük insan varya Seni Çok Seviyor. Birbirinden değerli harika hediyelerin anlamını tarif etmeye ne satırlarım nede Türkçem yeter. Tek yapabileceğim sana sonsuz teşekkür satırları yazmak olabilir. Ancaaakkk intikamım acı olacak. Eheueheuheueheu (Yalnız bunu kötü kadın gülüşü efektiyle hayal ediniz :D )

Tekrar ve tekrar Sonsuz Teşekkürler.

Ayy çok merak ettik birde biz görseydik diyenler içuunn... (Büyütmek için tık tık)

Harika bir atkı, mükemmel bir renk kombinasyonu. Severek kullanıyorum... :)


Beyaz dizi ve aşk romanlarına olan düşkünlüğümü bildiğinden bana bir AŞK filmi göndermiş :D ( Canımcım hala izleyemedim inan en kısa zamanda izleyeceğim söz )

Ve Cezmi Ersöz' ün kitabı. Şu anda okumakta olduğum kitabı bitirir bitirmez başlayacağım.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment